Lchf-gryta & anti-mello-kväll

Nu har jag promenerat till Ica Maxi och storhandlat. Tog taxi hem, då påsarna var svintunga. Oh well.

Ikväll blir det storkok i form av lchf-gryta på nötbog.
Jag gör as such:
Nötbog, putsad, skuren i bitar, stekt i smör med lök, vitlök och champinjoner (de tre sistnämnda stekta i smör på sidan av o nerlagda i slutet). Långkokad med vatten och buljongtärningar i x antal timmar.
Eventuellt lite soja. Massor med grädde. Skärmavbild 2015-02-28 kl. 16.08.56

Har även köpt grejer till en kycklingcurrygryta tills imorgon.

Har fått sluta käka kvarg tills vidare då jag inbillar mig att den stoppar viktnedgången. Känner att jag blivit starkare. Men vikten rör sig inte stadigt neråt just nu. Jag har ju tränat en del så kan ju vara för det som det står still (att jag bygger muskler).

Ikväll: Undvika Melodifestivalen
Kanske istället: Spela GTA 5 om jag hinner (hinner inte)
Också: Tända rosa ljus
Även: Upptagen med hemliga planer
Även: Måla naglarna päronfärgade ^_^ höhö
Trevlig helg!

Lämna en kommentar